BELANGRIJK! Upgrade van ons ticketsysteem
Beste relatie,
Donderdag 3 juni zal ons ticketsysteem tussen 17:00 en 19:00 een flinke upgrade krijgen. Daarbij worden al uw tickets gemigreerd naar een nieuwe omgeving. Behalve het nieuwe jasje, blijft deze omgeving voor u vrijwel hetzelfde.
Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat u zo min mogelijk hinder ervaart. Het kan zijn dat u de melding krijgt dat uw wachtwoord onjuist is wanneer u na de migratie probeert in te loggen op uw account. Wij vragen u dan een wachtwoord reset uit te voeren via de optie 'wachtwoord vergeten?' (mogelijk komt activerings-e-mail daarna in de spambox). Gebruik daarbij het e-mailadres dat u gebruikt in het huidige ticketsysteem. Daarmee houdt u toegang tot al uw huidige tickets.
Uiteraard blijven wij na migratie bereikbaar via dezelfde routes. Namelijk, telefonisch op 088 006 4900, per e-mail op support@kroonco.nl en via ons ticketsysteem https://helpdesk.kroonco.nl.
Wij zijn ontzettend enthousiast over alle functionaliteiten die wij erbij krijgen in het nieuwe systeem en verwachten u daarmee nog beter van dienst te kunnen zijn. Mocht u vragen hebben of loopt u ergens tegenaan, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Wij hopen op een soepele overgang!
Met vriendelijke groet,
Team KroonCo